وجود روحيه بسيجي ميان طلاب ضروري است
266136

مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر وجود روحيه بسيجي ميان طلاب را ضروري دانست.

به گزارش خبرگزاری كوثر از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی در نشستی كه با حضور حجت الاسلام والمسلمين احمد احمدازده فرمانده جدید بسیج طلاب استان برگزار شد، گفت: یکی از روحیات یک عالم هنگامی که در راه دین قدم می گذارد، روحیه بسیجی است و با مشاهده روحیه انبیا و اوصیا در مي يابيم كه این روحیه بسیجی در کلیه اعمال و کردار این بزرگان موج می زند. 
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) بارها فرموده اند که قشری که در دفاع مقدس بیشترین رنج را متحمل شده اند، قشر روحانیت بوده است بنابرين چنانچه این روحیه بسیجی از حوزه گرفته شود، بدون شک اين نهاد از بین خواهد رفت و اگر حوزه از بین برود انقلاب به خطر می افتد و تهدیدی جدی متوجه آن می شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با اشاره به نقش منش بسیجی در پیروزی انقلاب گفت: امام با یاری عالمانی موفق به پیروزی انقلاب شد که در عین حال که قطب علمی بوده و از عالمان زمان خود بودند، با منش و اخلاق بسیجی مجاهدت کرده و ما اکنون نیازمند چنین روحیه ای در حوزه علمیه هستیم.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد این روحیه در طلاب گفت: مسئولین و کلیه افرادي که متولی امر تربیت طلاب هستند باید این موضوع را تضمین کنند و از طریق روشنگری و فعالیت های مختلف، این روحیه را به آنها چشانده و در عین آشنايی به تقویت آن نیز اهتمام ویژه بورزند.
مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر افزود: روحیه بسیجی ميان طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر پر رنگ است و تجلی آن را می توان در فعالیت های طلاب در مقابله با ویروس کرونا به خوبی مشاهده کرد و از برکات آن نیز می توان به انرژی دو سویه ای که میان حوزه و جامعه تبادل شد، اشاره کرد.
وی در پایان گفت: اینکه بسیج را به حوزه آوردند، اقدام مبارکی است و ما باید با فعاليت جهادی آن را مدیریت کرده و از فرصت به وجود آمده کمال استفاده را ببریم.
 
 
 
 

برچسب‌ها