شهید فخری زاده خاری در چشم دشمنان اسلام و صهیونیست بود
266553

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر شهید فخری زاده را خاری در چشم دشمنان اسلام و صهیونیست دانست.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، در زنجیره ای که با حضور جمعی از طلاب و بسیجیان شهرستان بوشهر با رعایت کلیه پروتکل های اجتماعی برگزار شد، حاضران شعارهای استکبار ستیزانه سر داده و عکس نوشته هایی را با مضمون "حالا که زدند اگر پاسخ ندهیم، جنگ خواهد شد"، "بزنید تا جنگ نشود"، "اگر بترسید جنگ قطعی است، بزنید تا نزنند"و "ضرورت خروج بازرسان آژانس" با خود حمل کردند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی در این مراسم افزود: بار دیگر شقی ترین انسان ها خون پاک مردی دیگر از تبار علم و جهاد  این سرزمین را به زمین ریختند  شهید عزیز  و دانشمند بزرگ ،محسن فخری زاده  که بهترین سال های  عمر شریف خود را  در عرصه دانش و جهاد و پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی سپری نمودند همیشه چون خاری در چشم دشمنان اسلام و صهیونیست بودند تا اینک از حقد و کینه دشمنان انقلاب شهد شهادت را نوشیدند."انّ القتل لنا عادهًْ و کرامتنا من الله الشهادهًْ.  
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: با شهادت این دانشمند کم نظیر در عرصه هسته ای و موشکی بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی و حرکت عظیم علمی و دفاعی و جهاد و پیشرفت کشور برای کسانی که به درست بودن این راه شک دارند، روشن شد.                                             وی با تاکید بر اینکه انفعال دربرابر دشمن  و تاخیر در پاسخ سخت، خود تله است خاطر نشان کرد: دشمن با مذاکره هم  خسارت محض را تحمیل کرد و هم خون دانشمندان کم نظیر ما را به زمین می ریزد.                  

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با ابراز تاسف از برخی سیاسیون که پیام ضعف مخابره می کنند و حتی تخصص هسته ای این دانشمند بزرگ را به زبان نمی آورند، افزود: این افراد باید بدانند که قطعا پاسخ مقتدرانه است و محاسبات دشمن را به هم می ریزد و راه را برای پیروزی بر دشمنان باز می کند.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها