كمك هاي مومنانه توسط بانوان طلبه استان كرمانشاه انجام شد
266904

معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به لزوم اجرای دستور رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) نسبت به امدادرسانی به بیماران و انجام کمک مومنانه گفت: مدارس علمیه خواهران به پایگاه های کوچک امدادرسانی تبدیل شده اند.

به گزارش خبرگزاري كوثر از كرمانشاه، خانم فاطمه فلاحی با بیان اینکه مدارس علمیه به پایگاه های کوچک امداد رسانی تبدیل شده اند، گفت: تاکنون بیش از پنج مرحله و در برخی مدارس علمیه خواهران استان بیش از هفت مرحله توزیع اقلام کمکهاي مومنانه توسط مدارس علمیه انجام شده است.

وی افزود: کمک مومنانه شامل تهیه بسته های معیشتی، چندین مورد قربانی و در برخی موارد پرداخت وام های کوچک به خانواده های آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا بوده است و منابع مالی این رزمایش را مدارس علمیه خواهران با کمک های مالی طلاب و خیرین تامین كرده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان كرمانشاه خاطر نشان کرد: برخی طلاب در عرصه کمک به بیماران و همکاری با کادر درمان نیز فعال بودند و طلاب داوطلب مدارس علمیه امام خمینی (رحمت الله علیه) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) و نرجسیه در سه بیمارستان استان کرمانشاه فعالیت امدادی در راستای كمك به کادر درمانی داشتند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمين فاضلي مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه نیز با حضور خود در بیمارستان طی هفته های اخیر به فعالیت امدادی مشغول بوده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر دو کارگاه کوچک تهیه ماسک در مدارس علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان صحنه و امام حسین(علیه السلام) شهرستان قصر شیرین فعال است.

برچسب‌ها