آیت الله مصباح در دفاع از ولایت و انقلاب، آبروی خود را هزینه کرد
270343

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر نقش آیت الله مصباح را در دفاع از انقلاب ستودنی خواند و افزود: ایشان تمام‌ قد در دفاع از انقلاب تلاش کرد و به روشنگری و بصیرت افزایی جامعه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و معاونان این مرکز در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب گفت: برای مصون ماندن از گرایش‌های مختلف جامعه و ایستادگی بر عهد خدای خود نیاز به قطب نمایی به نام بصیرت است.

وی در ادامه به نقش امام علی(علیه السلام) در زمان پیامبر(صلی الله علیه و آله) پرداخت و اظهار کرد: حکایت انقلاب کنونی، حکایت انقلاب پیامبر(صلی الله علیه و آله) است که با دو دسته از جمله منافقین و کسانی که ضعف ایمانی دارند، دست و پنجه نرم می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: در این برهه زمانی حساس که دشمنان انقلاب از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب اسلامی نمی گذرند، کسانی بودند و هستند که آبرو و جایگاه ویژه علمی خودشان را فدای این انقلاب کنند، همانند مرحوم آیت الله مصباح یزدی که یار دیرینه انقلاب بودند.

وی ضمن بزرگداشت یاد نام و خاطره آیت الله مصباح یزدی در ادامه به ذکر فضایل عمار انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) تمام‌ قد در دفاع از انقلاب تلاش کرد و به روشنگری و بصیرت افزایی جامعه پرداختند.

برچسب‌ها