حوزه های خواهران تلاش می کند شان حقیقی بانوان احیا شود
288231

مدیر حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده گفت: این نهاد تلاش می کند تا شان و منزلت حقیقی بانوان در تلاطم های فرهنگی و اجتماعی تنزل نیابد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالکریم بهجت پور چهارشنبه 17 آذر در برنامه گفتگوی سیمای استان بوشهر، با اشاره به تلاش دشمن برای تنزل دادن منزلت زنان به منظور تاثیرگذاری بر نظام اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) ظرفیت عظیم بانوان را یافته بود و آن را به میدان آورد و اکنون دشمنان از طریق آسیب های همین حوزه به دنبال تاثیرگذاری بر نظام اسلامی است.
 
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در تقبیح زنده به گور کردن دختران در عصر جاهلی، اضافه کرد: در آن زمان ارزش زن بسیار فرو افتاده بود، اما خداوند متعال با عطا کردن حضرت زهرا(س) به پیامبر اسلام(ص) و برشمردن ارزش آن در سوره کوثر، الگو و ارزش حقیقی زنان را ترسیم کرد.
 
مفسر برجسته قرآن کریم، با اشاره به مساله های مختلف اجتماعی موجود در حیطه زنان ادامه داد: آسیب های مختلف حوزه زنان و خانواده به منزلت بانوان لطمه وارد می کند، اما حوزه های علمیه خواهران تلاش می کند با ایفای نقش خود، به حل این مساله های مهم و بازیابی ارزش حقیقی زنان کمک کند.

برچسب‌ها