اثرگذاری حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه بیش از حوزه‌های برادران است
290148

امام جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه خواهران گفت: جبهه استکبار هیچ‌گاه به اندازه دوره کنونی به بانوان اهمیت نداده است، لذا حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی داشته و تأثیر آن در جامعه بیش از حوزه برادران است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه حوزه های علمیه خواهران، آقای محمدی‌زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران در سفر دو روزه به بوشهر، با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین چتری رئیس اداره منابع پایدار و آقای شریفی رئیس اداره حقوقی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، و نیز مدیر و معاون امور مالی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر حضور داشتند، آیت الله صفایی بوشهری در سخنانی اظهار داشت: جهان استکبار در تهاجم نرم خود گروه بانوان را در اولویت تهاجم قرار داده است، زیرا هم خود موثر هستند و هم در نزدیکان و محیط اجتماعی تاثیرگذارند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: هیچ گاه حوزه های علمیه خواهران به میزان کنونی اهمیت نداشته است و جبهه استکبار هیچ گاه به این اندازه به بانوان اهمیت نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی دارند و تأثیر آن در جامعه بیش از حوزه برادران است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات حوزه های علمیه، افزود: یکی از مشکلات جدی حوزه های علمیه، بحث اعتبارات و عدم در اختیار داشتن امکانات مناسب است که با توجه به اهمیت نقش حوزه های علمیه در جامعه خصوصاً حوزه خواهران، ضروری است که این مشکل با تدبیر لازم برطرف شود.

آقای دکتر محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران کشور در این دیدار با تقدیر از تلاش های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: پیشرفت ها و ظرفیت های بوجود آمده در حوزه های علمیه خواهران در استان بوشهر نشان از حمایت ها و تلاش های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم از این مجموعه دارد.

برچسب‌ها