شهادت دو روحانی در حرم رضوی خط بطلانی بر تلاش دشمن برای منزوی کردن روحانیت بود
296352

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، روحانیتِ در صحنه خدمت را خار چشم مستکبرین دانست و گفت: این شهادت نشان داد روحانیت جهادی و مردمی، در دل مردم جای دارد. این شهادت خط بطلانی برتبلیغات سوء دشمن برای منزوی کردن روحانیت بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و جمعی از شهروندان بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهر، به هتک حرمت حرم رضوی و به شهادت رسیدن دو روحانی در این حادثه توسط عوامل وهابیت و صهیونیست اشاره کرد و گفت: شهادت، گل خوش بو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند از میان انسان ها به آن نمی رسد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با محکوم کردن این حادثه و هتک حرمت حرم رضوی تاکید کرد: دشمن و استکبار جهانی بداند که لباس روحانیت، هم لباس علم است و هم لباس خدمت و شهادت است. اگر فکر می­ کنید که با این عملیات ها روحانیت بترسد و صحنه را خالی کندف ما اعلام می کنیم که ما را از چیزی می ترسانید که افتخار ما و سربلندی و سرافرازی ماست.

وی با اشاره اینکه این نسل روحانیت، میراث دار بزرگ شهید اول و شهید ثانی، شهیدان مطهری و مفتح و شهید برونسی و شهید رئیسعلی دلواری از تبار شهید فخری زاده ها و اصلانی ها و دارایی هاست، گفت: ما عمری این شعار الهی و آسمانی و کربلایی را سر دادیم و باز این شعار را با بانگ بلند اعلام می کنیم و میگوئیم حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی تاکید کرد: این دشمن نادان و دشمن احمق بداند که این شهادت نشان داد که روحانیت مردمی و روحانیت جهادی که لباسش لباس علم و خدمت است، همان روحانیت اصیل است که دشمن همیشه از آن ترسیده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، روحانیت در صحنه خدمت را خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبرین عالم دانست و بیان داشت: روحانیت مبارز همواره در تمام اعصار پرچم دار مبارزه با استکبار بوده است. روحانیت خدوم و کسی که لباس خدمت را در کنار لباس علم بر تن کرده است، این روحانیت جهادی الگوی جوانان است و چون اینچنین است دشمن از این روحانیت می ترسد.

وی افزود: این شهادت نشان داد روحانیت جهادی و مردمی، در دل مردم جای دارد. استقبال مردم از پیکر مطهر این شهدا، نشان داد که این روحانیت از مردم و با مردم است، این روحانیت همان روحانیتی است که میخواستند نشان دهند که منزوی شده است، این شهادت خط بطلانی کشیده برتبلیغات سوئی که دشمن می خواست انجام دهد و بگوید روحانیت دیگر جائی در میان مردم ندارد.

اگر روحانیت در دل مردم جائی ندارد و منزوی است چرا ترورشان می کنید!

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: به قول دشمنان، اگر روحانیت منزوی است و در دل مردم جائی ندارد، پس چرا روحانیت را در ماه صیام در جوار حرم رضوی اینچنین ترور می­ کنید.

وی با تاکید بر مسئله وحدت در بین مسلمانان گفت: این شهادت نشان داد راه جمهوری اسلامی و راه مجاهدان در راه خدا که راه وحدت بین مسلمانان و قومیت هاست و بین کشورهای مسلمان است، این راه راه درستی است و نتوانستند ما را این از راه، بیراه کنند، لذا آمدند و دست به این جنایات می زنند که این وحدت و این پیوند ناگسستنی را از بین ببرند.

وحدت راه اصیل اسلام است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: وحدت، راه حقانیت و راه اصیل اسلام و سیره ائمه اطهار و پیغمبر عظم الشان ما بود و نشان داد که دشمن از وحدت می ترسد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: سلام و درود خدا بر شهید سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی که گردان های فاطمیون، زینبیون، انصارالله و حشدالشعبی را در جاهای مختلف جهان بصورت شبکه ای نورانی و با برکت و شبکه ای عظیم درهم تنید و این پیوند را بوجود آورد.

وی با اشاره به سخن وزیر سابق امور خارجه آمریکا مبنی بر خیانت بعضی از کشورهای منطقه گفت: شهید سلیمانی را با همکاری بعضی از این کشورهای مرتجع منطقه که میخواستند دل آمریکا و صهیونیست را بدست آوردند و برای اینکه عادی سازی کنند روابط خودشان را با اسرائیل، شهید عزیز ما را ترور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید ولی مکتب حاج قاسم روز به روز زنده تر است و در همه جای دنیا که یاران خودش را دارد.

وی با هشدار به کشورهای منطقه که با اسرائیل در حال رابطه هستند و برای جمهوری اسلامی دسیسه می­ کنند گفت: سرگذشت اربیل را ببینید. "هذا اربیل بین ایدیکم". جمهوری اسلامی لانه جاسوسی اسرائیل در اربیل را در هم کوبید، شما که عددی نیستید و اگر بخواهید این راه را ادامه دهید و با اسرائیل زد و بند داشته باشید و پایگاه درست کنید در کشورتان برای این رژیم منحوس و دسیسه کنید، بدانید که دنیای شما بر باد است.

برچسب‌ها