همایش "بررسی آشوب ها و ناآرامی‌های اخیر" ویژه اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان غربی برگزار شد

همایش جهاد تبیین با موضوع "بررسی آشوب ها و ناآرامی‌های اخیر" ویژه مبلغات، اساتید و طلاب حوزه‌ و مدارس علمیه استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، همایش جهاد تبیین با موضوع "بررسی آشوب ها و ناآرامی‌های اخیر" با حضور مبلغات، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید هادی ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی، تحرکات دشمنان اسلام خصوصاً اسرائیل و آمریکا را در منطقه، با شکست عنوان کرد و افزود: هرگونه تعرض از جانب دشمن که متوجه مرز و خاک جمهوری اسلامی باشد، جواب دندان شکن به دنبال خواهد داشت.

وی نقش خواهران طلبه و  مبلغات حوزه علمیه را در این امر خطیر ارزشمند دانست.

در ادامه همایش، حجت الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا، در سخنانی به جایگاه و مقام زن و ماموریت بزرگ وی، یعنی تربیت نسل حسینی اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها  و حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان الگو و اسوه حسنه برای ما معرفی شده و چادر زن مسلمان و ایرانی، به عنوان الگو و اسوه در جهان نمودار است.

 وی افزود: دشمنان اسلام امروز می خواهند از شعار زن، زندگی، آزادی استفاده کرده و یک زن بی هویت را به عنوان مدافع حقوق زن معرفی نمایند، درحالی که اتفاق تروریستی شاهچراغ و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس، ادعای حقوق بشر دشمنان را بی اساس نشان می­ دهد.

وی حجاب زن را به عنوان اسلحه و سنگر دفاع از اسلام عنوان کرد و ترس و واهمه دشمن را از همین موضوع دانست.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی، فرمایش رهبری در جهاد تبیین را در اداره اموزش و پرورش لازم الاجرا دانست و گفت: برای تربیت و پرورش نسل حسینی باید از آموزش و پرورش شروع کرد. هر جامعه ای از نظام تربیتی سالمی  برخوردار باشد، آن نظام موفق تر خواهد بود.

در ادامه همایش، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به علمداری در سنگر بصیرت، دینداری، دین آموزی و انسان سازی طلاب اشاره کرد و افزود: باید قدردان و شاکر دو نعمت ناشناخته یعنی سلامتی و امنیت باشیم که از عدم و نبود این دونعمت به وجود انها پی می بریم.

وی نعمت وجود پدر و مادر را یادآور شد و با اشاره به محبت و دلداگی مردم نسبت به سردار دلها، علت این امر را محبت و شیفتگی او نسبت به مادرش عنوان کرد.

 در ادامه، سردار شهسواری فتنه ها و شیطنت های اخیر و تجمیع گروهک ها و احزاب  در کنار هم و نقشه کشته سازی را برای ایجاد ناآرامی وآشوب ها در کشور ایران هدف دشمن خطاب کرد و افزود: مردم کشور ایران که قله اقتدار جمهوری اسلامی هستند، با اتحاد و حفظ آرامش دشمن را قطعا شکست خواهند داد. 

همایش "بررسی آشوب ها و ناآرامی‌های اخیر" ویژه اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان غربی برگزار شد

همایش "بررسی آشوب ها و ناآرامی‌های اخیر" ویژه اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان غربی برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha