برگزاری اجلاسیه استانی مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در آستان آغاز پذیرش

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان با حضور سی تن از مدیران مدارس استان با بررسی مسئله پذیرش حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

در ابتدای نشست، حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، ضمن خیر مقدم به مدیران ۳۰ مدرسه علمیه استان، با بیان راه های آشنایی بانوان استان با پذیرش حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: استان خوزستان در سال گذشته رتبه سوم تعداد متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران را کسب کرد.

وی در ادامه گفت: مطابق آماری که ارائه شده است، اکثر متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران، از طریق تبلیغ چهره به چهره با پذیرش حوزه آشنا شده اند که این مسئله نمایانگر اهمیت و ضرورت کار مبلغین و طلاب است.

در ادامه این اجلاسیه، حجت الاسلام والمسلمین شیرانی، مسئول قرارگاه جهاد تبیین در استان خوزستان، گفت: تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است و آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.

وی افزود: اگر بخواهیم تبیین را در معارف اسلامی ریشه‌یابی کنیم، مشاهده می‌کنیم که اصولاً پیامبران برای تبیین آمده‌اند؛ تبیین حقایق عالم، تبیین ابعاد وجودی انسان، تبیین ظرفیت‌های انسان، تبیین راهی که باید برود. به همین جهت، یکی از نام‌های قرآن کریم بیان است: «هَذَا بَیَانٌ لِلنَّاس»؛ قرآن تبیین‌کننده‌ای برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر پیروز نیز که به عنوان استاد ویژه به این اجلاسیه دعوت شده بود، به مدت دو روز به تدریس موضوع مدیریت اسلامی پرداخت.

برگزاری اجلاسیه استانی مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در آستان آغاز پذیرش

برگزاری اجلاسیه استانی مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در آستان آغاز پذیرش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha