دوره "مدرسه تابستانی حدیث" برگزار می‌شود

معاونت آموزش مرکز مدیریت خواهران با همکاری دانشگاه قرآن و حدیث به منظور آشنایی بیشتر طلاب علوم دینی با دانش حدیث، دوره "مدرسه تابستانی حدیث" را برگزار می‌کند.‌

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، معاونت آموزش مرکز مدیریت خواهران و دانشگاه قرآن و حدیث به منظور آشنایی بیشتر طلاب علوم دینی با دانش حدیث، در نظر دارد دوره آموزشی «مدرسه تابستانی حدیث» که شامل 10 عنوان درسی در ۶۰ جلسه آموزشی می‌شود را به صورت غیربرخط برگزار کند.

شرایط لازم برای حضور در این دوره به شرح ذیل می‌باشد:
۱_هماهنگی طلبه با مدرسه محل تحصیل خود جهت ثبت‌نام در دوره
۲_شرکت منظم و مستمر در کلاس‌ها
۳_کسب نمره قبولی در آزمون برخط 
  
این دوره برای طلاب سطح 2 ( از پایه سوم  به بعد مقطع دیپلم و پایه چهارم به بعد  مقطع سیکل)، معادل 6 واحد از بسته دروس اقتضایی حدیث، شامل: تاریخ حدیث شیعه، فقه¬الحدیث و جوامع حدیثی شیعه، محاسبه خواهد شد.

مهلت ثبت نام تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ با تکمیل اینترنتی ثبت نام و واریز مبلغ 200 هزارتومان است و زمان برگزاری دوره از تاریخ اول لغایت ۲۷ مردادماه و جلسات آموزشی مجموعا ۶۰ ساعت درسی است که شامل ۱۰ ساعت برخط پاسخ به برون‌خط به همراه سوال و رفع اشکال می‌باشد. 

آزمون دوره نیز از ۲۴ شهریورماه الی ۲ مهرماه به صورت برخط برگزار می‌شود، طلاب متقاضی از طریق پیوند  https://ems.qhu.ac.ir/Hermes.html?param=sundry+callname=30 و پیوند کانال مدرسه تابستانی حدیث https://eitaa.com/joinchat/2563507037C1e2eef1a9e می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره مسئول برگزاری دوره، دانشگاه قرآن و حدیث ۰۹۲۱۲۳۵۹۸۹۰ و یا به آدرس ایتا زیر  @karshenas_azad مراجعه نمایند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha