زنان می توانند رسانه های هوشمند در جهت اهداف انقلاب باشند
248468

مدیر مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل گفت: زنان باید رسانه های هوشمند در جهت اهداف نظام باشند تا بتوانند صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم فاطمه زیرک فطرت طی گفتگوئی به مناسبت دهه فجر بیان کرد: تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه تمام انبیاء و اولیاء الهی بوده است؛ زیرا تنها در سایه تشکیل حکومت توحیدی می توان فرامین الهی را در جامعه اجرائی کرد.
وی با اشاره به سرگذشت انقلابهایی مثل فرانسه و هند، که بعد از چند سال از آرمانها و اهداف اولیه خویش فاصله گرفته و دچار تحریف شدند، گفت: نظام جمهوری اسلامی تا زمانی که تمام نهادها و اقشار جامعه، انقلابی بمانند و عمل کنند می تواند جاری بوده و دچار رکود نشود.
وی تصریح کرد: یکی از اقشار تأثیر گذار در جامعه، قشر طلبه و روحانیت است، چرا که به واسطه جایگاه خطیر خود می تواند بسته به نوع عملکرد خود، نگاه افراد جامعه را حتی در سطح بین الملل نسبت به انقلاب اسلامی و حتی دین اسلام تغییر دهد.
بانوان طلبه حلقه وصل میان حوزه علمیه و جامعه هستند
مدیر مدرسه عصمتیه بابل اعلام کرد: در میان روحانیت، بانوان طلبه به واسطه جایگاه ویژه مادری از نقش مهمتری برخوردار هستند.
وی افزود: بانون طلبه با توجه به این که در معرض آموزه های اسلام ناب هستند، می توانند به عنوان حلقه اتصال میان حوزه و جامعه نقش اساسی ایفا کنند.
خانم زیرک خاطر نشان کرد:  معرفت به مبانی انقلاب و تبیین و توضیح این اصول برای اقشار جامعه و بازخوانی اهداف انقلاب و تشریح آن برای عموم جامعه از جمله وظایف بانوان فرهیخته و طلبه است.

برچسب‌ها