موقعیت امروز انقلاب اسلامی شبیه شرایط پیامبر(ص) در جنگ احزاب است
248536

خانم آقاپور استاد حوزه گفت: موقعیت امروز انقلاب همانند شرایط جنگ احزاب در زمان پیامبر(صلی الله علیه و آله) است که همه دشمنان اسلام در مقطعی تصمیم به ریشه کن کردن اسلام گرفتند.

به گزارش خبر گزاري کوثر از مازندران، خانم آقاپور در نشست بصیرتی به مناسبت دهه فجر در جمع مسئولين و طلاب مدرسه علميه الزهرا(سلام الله علیها) بابل بیان کرد: انقلاب اسلامي در حال حاضر در موقعيت بسيار حساسي قرار دارد؛ به همین خاطر همه ملت ایران به خصوص طلاب بايد اين مسئله را به خوبي درک کرد و وظايف خود را به درستی شناخته و انجام دهند.
وي با اشاره به دشمني همه جانبه با مردم ايران در چهل سال گذشته گفت: چهل سال است که جبهه عظيمي از دشمنان همانند جنگ احزاب در صدر  اسلام، با هر کار ممکن نظیر جنگ، تحريم و توطئه امنيتي، سخت ترين اقدامات خصمانه را عليه ملت ايران انجام داده اند، اما امروز به لطف خداوند متعال، علم، اقتدار، پيشرفت، عظمت و حضور بين المللي ايران روزافزون و غير قابل مقايسه با روز اول انقلاب است.
وي اظهار کرد: با مروري بر تاريخ احزاب در صدر اسلام در مي يابيم که اين جنگ، با بسيج تمام قبائل وگروههاي مختلف از منافقين،کفار و مشرکان در مقابل پيامبر(صلی الله علیه و آله) و سپاه اسلام جهت  بر اندازي و سرنگونی نظام اسلامي بوده است.
استاد دانشگاه ادامه داد: در حال حاضر کشور ايران، به عنوان پرچمدار جهان اسلام، با حمله گسترده از ناحيه دشمنان مواجه شده و همه آنها به رهبري آمريکا دست به دست هم داده اند تا به اين انقلاب ضربه زده و آن را نابود کنند.
وي با حساس دانستن موقعیت امروز انقلاب اسلامی افزود: بايد همه مردم به این درک برسند استکبار جهانی قصد فریب مردم ما را دارد؛ زیرا آنها با استفاده از همه امکانات خود، براي نابودي انقلاب تلاش کنند؛ البته رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف سخنان بيدار کننده براي مردم و مسئولان ارائه می کنند.
خانم آقاپور عنوان کرد: آمريکا از هيچ جنايتي فروگذار نيست و ماهيت حکومت آن، ظلم وجنايت است؛ اميدواريم اين قلدر تاریخ، مانند عمربن عبدود که توسط حضرت علي(علیه السلام) نابود شد، توسط علي زمان ما نابود شود.
وي گفت: مشکل اصلي اين ستمگران اين است که راه را گم کرده  و کور وهم کر هستند مي فهمند و متوجه پندها و عبرت هاي تاريخ نمي شوند؛ تصور مي کنند که دنيا دست آنهاست و مي تواند مخالفان خود را سرکوب کرده و قدرت يگانه در جهان شوند. اما قرآن مي فرمايد که مگر ما دنيا را دست آنها داده ايم و مگر تدبير عالم دست اينهاست؛ مدبر اين عالم خداوند است وخدا مي خواهد ظالمان را به دست مظلومان نابود سازد.
کارشناس مذهبی با اشاره به اين که امروز عده اي در داخل کشور مي گويند که از طریق مذاکره با دشمن، بسياري از مشکلات حل خواهد شد، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ قبل و بعد انقلاب مشاهده کردیم که دشمنان ما دروغ گفته و هیچ گاه بر سر عهد خود نمی مانند.
وی خاطر نشان کرد: نظر به این که در جنگ احزاب، مقاومت رمز پيروزي مسلمانان بود و اگر اين امر نبود، پيروزي محقق نمي شد؛ لذا امروزه نيز تنها راه برون رفت و پيروزي در اين جنگ احزاب جديد، مقاومت در برابر دشمن و اطاعت از امر ولايت فقيه است.

برچسب‌ها