مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به مناسبت درگذشت اولین شهید سلامت پيام تسليت صادر كرد
251252

مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر در پيام تسليت خود در پي در گذشت اولين شهيد سلامت استان بدين شرح است: شهادت نخستین شهید سلامت استان بوشهر و پزشک فرهیخته و متعهد، شهید غلام رضا فخری موجب تاسف و تاثر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر شد.

به گزارش خبرگزاري كوثر از بوشهر، متن پيام حجت‌الاسلام و المسلمين اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پی شهادت اولین شهید سلامت استان، دکتر غلامرضا فخری بدين شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت  نخستین شهید سلامت استان بوشهر و پزشک فرهیخته و متعهد، شهید غلام رضا فخری که در حال جهاد و ایثار در راه سلامت مردم عزیز این کشور  به قافله شهیدان پیوست، موجب تاسف و تاثر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر شد. با شهادت ایشان  که خود از خانواده معظم شهداء بود برگ زرین دیگری در تاریخ رشادت ها و از خودگذشتگی های این استان و شهر شهید پرور برازجان ثبت گردید.
 حوزه علمیه خواهران ضمن ابراز همدردی‌، شهادت ایشان را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران و استان بوشهر و خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارد.
علی اکبر اسماعیلی                                                                               
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

 

برچسب‌ها