آموزش مجازی با فعالیت جهادی اساتید حوزه ادامه دارد
253007

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(سلام الله عليها) بندپی بابل گفت: آموزش مجازی دروس حوزوی با فعالیت جهادی اساتید به عنوان مدافعان عرصه علم ادامه دارد.

سمیه سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کوثر از مازندران بیان کرد: آموزش مجازی با توجه به دور بودن از فضای مدرسه، کلاس و استاد برای طلاب به ويژه در مقطع سیکل دشوار بوده است، اما خوشبختانه طلاب با همه دشواری‌ها، تمام تلاش و پشتکار خود را بکار گرفته و در کلاس‌های مجازی با جدیت حضور دارند.
وی در ادامه گفت: مدرسه علمیه سیکل فاطمیه(سلام الله عليها) بندپی بابل دارای پنج پایه است که با شرایط به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا، از هفته نخست اسفند سال گذشته، کلاس‌های مجازی خود را در پیام‌ رسان داخلی برای تک‌تک دروس هر یک از پایه‌ها تشکیل داد و برنامه هفتگی برای کلاس مجازی تنظیم شد تا بر اساس آن اساتید و طلاب در زمان تعیین‌ شده در کلاس آنلاین شرکت کنند.
وی افزود: بارگزاری فایل‌های صوتی و جزوات درسی توسط اساتید، پرسش و پاسخ، رفع اشکالات درسی، برگزاری امتحانات کتبی و شفاهی، کنفرانس درسی، ارائه سخنرانی و تحقیق با ارسال جزوه یا فایل صوتی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش مجازی مدرسه بوده است.
معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(سلام الله عليها) بندپی بابل تصریح کرد: علاوه بر گروه‌های درسی، کانالی نیز تشکیل و فایل صوتی اساتید در این کانال قرار داده شد تا علاوه بر نظارت مسئولین محترم استانی، دیگر مدارس نیز از طریق کانال به فایل‌های صوتی دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به آغاز پذیرش مدارس علمیه خواهران اعلام کرد: مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(سلام الله عليها) در کنار کلاس‌های  مجازی، فعالیت خود را برای پذیرش نیز آغاز کرده است.
وی تأکید کرد: این مدرسه علمیه در سال‌های گذشته فعالیت‌هایی مانند برپایی غرفه در ایام نوروز، برگزاری برنامه احیای شب‌های قدر، تبلیغات مدرسه در مساجد، برپایی غرفه‌های مشاوره، دعوت از دانش آموزان، حضور اساتید و طلاب در نماز جمعه و تبلیغ پذیرش مدرسه از تریبون مصلی، هماهنگی با مربیان طرح امین و حامیان برای ترغیب و تشویق دانش آموزان انجام داده است.
خانم حسینی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(سلام الله عليها) در شرایط کنونی با نصب بنر در سطح شهر و منطقه بندپی غربی و شرقی، فعالیت هايی در فضای مجازی با ارسال عکس، پوستر و کلیپ تبلیغی مدرسه در کانال‌ها و گروها و حتی فردبه‌فرد در پیام‌رسان‌های متفاوت داخلی و خارجی اعم از ایتا، سروش، روبیکا، تلگرام، واتساپ و اینستاگرام در حال تبلیغ برای جذب علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علميه خواهران است.

 

برچسب‌ها