تربيت نيروي انقلابي آشنا به فضاي مجازي ضروري است
254346

مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر بيان كرد: فضای مجازی برای انقلاب اسلامی اهمیتی بسياري دارد و تربیت نیروی انقلابی آشنا به فضای مجازی و تکنیک های آن از وظایف نهادهای انقلابی محسوب مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر اسماعيلي در گفت و گو با خبرگزاري كوثر با اشاره به امضاي توافقنامه عقد قرارداد همکاری فی مابین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و سازمان فضای مجازی سراج استان گفت: فضای مجازی امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار است و کلیه ساحت زندگی فردی و اجتماعی انسان ها را در بر مي گيرد.

وي بيان كرد: فضای مجازی برای انقلاب اسلامی اهمیتی بسياري دارد و تربیت نیروی انقلابی آشنا به فضای مجازی و تکنیک های آن از وظایف نهادهای انقلابی محسوب مي شود.

مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران اين استان با هدف ایجاد بستری مناسب برای آموزش تکنیک ها و فنون لازم برای حضور خواهران طلبه در فضاي مجازي احساس وظیفه کرده و آماده همكاري با سازمان فضای مجازی سراج که یکی از سازمان های متصل به بدنه انقلاب اسلامی است، مي باشد.
عبدالرحیم افروغ سرپرست سازمان فضای مجازی سراج در اين زمينه با اشاره به تنوع و گستردگی نگاه های حاکم بر فضای مجازی گفت: نگاه های حاکم بر فضای مجازی، نگاهي باز و متنوع است که گستردگی بسیار زیادی دارد، اما رسالت اصلی و اساس کار ما در فضای مجازی، کنشگری فعال است و معتقديم تمدنی جدیدی در بستر فضای مجازی در حال شکل گيري می باشد و به تعبیری انسان را دچار زیست متفاوتی خواهد كرد که موجب می شود انسان نتواند بر صحبت خود، پافشاری كند و با مثال نقض ادعای خود به سرعت رو به رو خواهد شد كه در اين زمينه هدف ما نیز تربیت کنشگران فعالي است که بتوانند خود را با سرعت رسانه، وفق داده و به روز كنند.
افروغ در ادامه گفت: به دنبال استفاده از نیروهایی هستیم که بتوانند در حاليکه مبنای فکریشان مطابق با انقلاب است، تکنیک ها را آموزش دیده و به کار ببندند.
فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علميه خواهران استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت حضور طلاب در فضای مجازی گفت: فضای مجازی، از فضاهای مهم در عرصه انقلاب است بنابرين باید تمام تلاش خود را در پیش گرفته تا بتوانیم در مدت تحصیل طلاب، آموزش های لازم در زمینه رسانه را به آن ها ارائه دهيم.

 

 

 

برچسب‌ها