شعار «هر طلبه، یک داوطلب» موجب رشد پذیرش میان بانوان طلبه بوشهری شده است
261164

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) بوشهر تحقق شعار«هر طلبه یک داوطلب» را یکی از عوامل در افزایش پذیرش طلاب خواهر بوشهر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، گلچهره حقانی نوری با اشاره به افزایش داوطلبان ثبت نام کننده در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: پذیرش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) در مقطع سیکل با افزایش 27 درصدی داوطلبان رو به رو بوده است.

وی در ادامه گفت: طلبگی در درجه نخست یک افتخار و ارزش و توفیقی الهی است و در درجه دوم فطرت پاک هر انسانی به طرف معنویات و خداجویی گرایش دارد و این کشش در دوره نوجوانی که زمان تعلیم پذیری و تربیت پذیری و گرایش به خوبی هاست، بیشتر نمود پیدا می کند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) بوشهر همچنین افزود: در درجه سوم نیز الگوهای دینی خوبی مانند پدرو مادر و تشویق آنان به پیمودن این مسیر نوجوانان را ترغیب به تحصیل دروس حوزوی کرده و در نهایت تلاش مبلغین، معلمین متدین و مشاوران دینی باعث جذب نوجوانان به تحصیل در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) بوشهر ادامه داد: مبلغین و مشاوران مذهبی ما که الگوی عملی و رفتاری خواهران حوزوی می باشند، تاثیرات بسزایی در امر جذب دارند؛ اینان در مدارس با اخلاق حسنه و رفتار خوبشان بهترین مشوق برای گرایش نوجوانان به مدارس علمیه خواهران هستند.

وی گفت: یکی از اصلی ترین عوامل در رشد پذیرش این مدرسه، طلاب بودند که به تبلیغ چهره به چهره پرداخته و شعار«هر طلبه یک داوطلب» را عملی کردند.

برچسب‌ها